سخته خدا حافظی....





سرای بی کسی ما

خدایا چرا بی کسی؟؟؟؟؟
















سخته خدا حافظی....

از یگانه به دو تا از بهترین دوستام دوست که نه دو خواهر مهربونم(هانیه و گلاره)

هانی جونم و گلاره ی عزیزم...امروز روز اخری بود که کنارتون می نشستم و باهاتون درد و دل میکردم وقتی از مدرسه برگشتم هیچ راهی نداشتم جز این که بیامو براتون یکم حرف بزنم شاید دیگه نتونیم یه دل سیر بهم نگاه کنیم و باهم دردودل کنیم از اینجا تا اخر عمرم دوستتون دارم و خواهم داشت خیلی زیاد احساسم غیر قابل بیانه...

گلاره جونم بابت تموم روزایی که اذییتت کردم منو ببخش.....خیییییلی دوست دارم

هانی جون ببخش اگه اذیتت کردم و حرص خوردی قربون قلب پاکت برم...

شبیه وصیت نوشتم براتون اما نترسین وصیت نیست فعلا پیشتونم نگران نشین یه وقت وای این لحظه ها چقدر سخت میگذره .....

لعنت به روزایی که قراره بدون شما بگذره چون تنها میشم دلم براتون تنگ میشه !!!!!

خیلی دوستتون دارم......بای ی ی ی ی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط هانی.یدونه در چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

و ساعت 19:19

درباره ی ما

سلام به تو دوست خواننده این جا سرای بی کسی ماست تو چرا او مدی نکنه تو هم بی کسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هانی.یدونه

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 5546
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1